Imagen_Sogama_Home
Vimeo
Linkedin

Idiomas

O tecido empresarial estase movendo para facer fronte aos residuos plásticos

Print this pagePrint this page
  • A presión social chegou tamén ás grandes empresas, que xa están a tomar cartas no asunto ao promover o uso de materiais alternativos ao plástico, apostando ao mesmo tempo pola reutilización e a recuperación.
  • Grandes compañías tales como  Nestle, Volvo, Coca-Cola, Dell, Evian, Ikea e  Procter &  Gamble, xa estableceron obxectivos a curto e medio prazo para minimizar o plástico dun só uso.
  • En Reino Unido, no marco do Pacto de Plástico, lanzado por  WRAP, ao redor de 60 compañías propuxéronse prescindir dos envases plásticos dun só uso a través de medidas tales como o  ecodeseño, a innovación, a reciclaxe e a compostaxe.
  • Neste marco, aléntase ás empresas a que traballen no ámbito da innovación para buscar alternativas sostibles a este material.

Cerceda, a 10 de xullo de 2018.- Facer fronte aos residuos plásticos converteuse nun dos maiores desafíos ambientais da nosa era. Son moitas as campañas e iniciativas que están a emerxer para axudar a que gobernos, empresas e cidadáns tomen conciencia dun crecente problema que pode comprometer o noso futuro. Aí está a campaña “Mares Limpos” de ONU Medio Ambiente, que xa conta con máis de medio centenar de países que, dunha forma ou outra, están a adoptar medidas, tanto ambientais como económicas e sociais, para minimizar os plásticos dun só uso e promover a reciclaxe.

A presión social chegou tamén ás grandes empresas, que están a tomar cartas no asunto ao promover o uso de materiais alternativos ao plástico, apostando ao mesmo tempo pola reutilización e a recuperación.

ALTERNATIVAS SOSTIBLES

É o caso do xigante suízo Nestlé, que se comprometeu a reciclar ou volver a usar os seus envases de plástico para 2025. Mesma política segue Rival Unilever, quen, ademais, apoia a economía plástica da Fundación Ellen MacArthur e pretende publicar toda a gama de materiais plásticos utilizados na súa embalaxe para 2020 a fin de axudar a crear un protocolo para a industria. Con motivo do Día Mundial do Medio Ambiente, celebrado o pasado 5 de xuño, Volvo manifestou que, a partir de 2025, alomenos o 25% dos plásticos utilizados nos seus novos modelos de automóbiles fabricaranse con materiais reciclados. Pola súa banda, Coca-Cola, que usa da orde de 120 mil millóns de botellas ao ano, lanzou a campaña World Without Waste, asegurando que reciclaría unha botella ou lata usada por cada nova que se venda en 2030, comprometéndose igualmente a incrementar, ata o 50%, o contido reciclado en botellas plásticas, e McDonald´ s aposta por que todos os seus empaquetados proveñan de fontes reciclables e renovables para 2025.

Outras firmas ás que cabería aludir son Dell, que apunta a que, para 2020, o seu empaquetado provirá de fontes renovables. De feito, xa utiliza plásticos oceánicos reciclaxes, así como outros materiais tales como o bambú, caracterizados pola súa sostibilidade. Tamén para 2025, Evian de Danone prevé fabricar todas as súas botellas con plástico reciclado, mentres que o tendeiro británico Iceland comprometeuse a eliminar os envases de plástico dos seus produtos propios a finais de 2023. Así mesmo, na folla de ruta de Procter & Gamble, que fabrica o champú Head & Shoulders, e que produciu a primeira botella de champú reciclable, fabricada con ata un 25% de plástico reciclado, prevese que todos os seus envases sexan reciclables ou reutilizables para o ano 2030.

Ikea, tamén nesta liña, comprometeuse a eliminar gradualmente os produtos de plástico dun só uso nas súas tendas e restaurantes para 2020.

En Reino Unido, no marco do Pacto de Plástico, lanzado por WRAP, ao redor de 60 compañías propuxéronse prescindir dos envases plásticos dun só uso a través de medidas tales como o ecodeseño, a innovación, a reciclaxe e a compostaxe. Trátase, en todo caso, de impulsar un cambio sistémico na forma de usar o plástico, facendo o empaquetado máis simple e deseñándoo de tal forma que poida ser facilmente recuperado ao finalizar a súa vida útil, e reducindo a cantidade de plástico innecesario. Neste marco, apóstase por promover a innovación nas empresas.

Nun informe recente, ONU Medio Ambiente analizou a posibilidade de substituír os plásticos convencionais cunha gama de materiais naturais tales como o papel, o algodón, a madeira, as algas e os fungos, así como polímeros de nova xeración fabricados a partir de fontes de biomasa.

Fonte: ONU Medio Ambiente

Foto: Pixabay

Saúdos, Departamento de Comunicación

10 Xul 2018

Galería