Idiomas

A Comisión Europea lanza unha nova campaña para promover un estilo de vida máis sostible

Print this pagePrint this pagePrint this page

•Trátase de “Generation Awake”, unha iniciativa xestada en 2011 e que se renova cada ano co obxectivo de impulsar o cambio cara a unha Europa máis eficiente no uso dos recursos.

•A edición de 2014 céntrase na xestión eficiente dos residuos, concibíndoos como un dos elementos claves para lograr os obxectivos dunha economía verde.

•Toda a información desta campaña atópase recollida na súa páxina web http://www.generationawake.eu/é/, onde unha serie de personaxes, “The Awakeners”, ensinan que facer co lixo para que esta sexa recuperado e reciclado.

Cerceda, a 26 de febreiro de 2014.- A Comisión Europea decidiu dar outra volta de rosca á concienciación medioambiental da poboación e por iso abordou unha nova edición da campaña “Generation awake”, onde recolle unha serie de consellos para aforrar auga e enerxía, ademais doutros recursos naturais, e para reducir a produción de residuos, fomentando a súa recuperación e reciclado.

Trátase dunha iniciativa lanzada orixinariamente no ano 2011 co obxectivo de impulsar o cambio cara a unha Europa máis eficiente no uso dos recursos, invitando aos cidadáns a reflexionar sobre os seus hábitos de consumo e as consecuencias que estes teñen para o medio ambiente, a saúde, o benestar e a calidade de vida.

En 2012, a auga constituíu o epicentro desta actuación educativa, mentres que este ano será o lixo o auténtico protagonista, concibíndoo como un dos elementos claves para lograr os obxectivos dunha economía verde, entendida como aquela que optimiza o fluxo de bens e servizos para obter a mellor materia prima, e que minimiza os refugallos a través de procesos de fabricación máis eficientes e axeitados sistemas de xestión medioambiental.

A campaña propón tamén unha mellora no estilo de vida e un maior aforro, o que se traduce en obter “máis con menos”, renunciar á cultura de “usar e tirar”, reducir as inxentes cantidades de desperdicios producidas cada día e contribuír á reutilización e reciclaxe dos produtos, depositando cada tipoloxía no contedor correspondente.

Para levar a cabo o seu cometido, “Generation Wake” conta coa axuda dunha serie de personaxes, “The Awakeners”: Bernardo Lixo, Agus o Tolo da Auga, Inma Impulsiva, Ruperto Rutinario e Rodrigo Rollizo. Estes mostran aos internautas os diferentes residuos, características dos mesmos, curiosidades, datos e, moi importante, que facer con eles para que poidan ser recuperados e reincorporados ao circuíto comercial cunha nova vida.

Toda a información sobre esta actuación recóllese na páxina web http://www.generationawake.eu/é/, onde se ofrece igualmente unhas guías descargables de consumo a través das cales se axuda a comprender o impacto de determinados hábitos sobre os recursos naturais e o contorno.

Saúdos, Departamento de Comunicación

26 Feb 2014

Galería